Update!

Ik ben éven vergeten om een paar posts te doen, maar nu heb ik dan weer even een update. Ik hoop dat dat het goedmaakt...

Ding 1


New Super Mario Bros. Wii uitgespeeld. Niet nu hoor, m'n vader en ik hebben het al iets van 3 dagen geleden uitgespeeld.

Ding 2


Super Mario Galaxy 2 gekregen voor mijn rapport (met die achten, weetjewel...). Eerst NSMB Wii (zie vorige kopje) uitgespeeld, daarna aan deze begonnen. Best frustrerend, dat je eerst lekker in 2D zit met New Super Mario Bros. Wii, en daarna over planeten hobbelt met Yoshi of Peewee Pirahna voor z'n kont trapt van eierschaal (hint!).


Let op! De onderstaande tekst bevat spoilers. Bedek ogen als je te bang bent om te kijken.
Of lees deze tekst gewoon en laat het je geen reet uitmaken.

De reden hiervoor gegeven is: "Opening van Super Mario Galaxy 2"


Eens in de honderd jaar valt er sterrenstof op het Mushroom Kingdom. Mario wordt uitgenodigd om bij Princess Peach op het kasteel wat taart te gaan eten en naar de vallende sterren te gaan kijken, maar dan gebeurt er iets dat iedereen al lang heeft zien aankomen: Bowser komt. Niet zómaar Bowser, maar een ENORME Bowser. Als Mario aankomt is het natuurlijk al te laat, en moet Mario weer eens achter Peach aan.

Als hij op de eerste planeet aankomt, is Bowser daar alweer voorbij en treft hij ook nog eens géén Yoshi, want "die is zijn vrienden aan het redden". Hij zal dus echt verder moeten...

Wil je meer zien van Super Mario Galaxy 2? Kijk dan naar deze walkthrough. Hij is helaas nog niet helemaal klaar, maar ja... Ik gebruik die walkthrough trouwens ook.

Ik weet trouwens ook al hoe het verhaal eindigt. Even JijBuis'en en jij weet het ook!


Spoilers zijn geëindigd. Durf je alweer te kijken?


Dat was het dan. Volgende keer weer meer (ik hoop ook met spoilers)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten