Klaar met de brugklas

Wauw! Dit is echt geweldig. Ik ben klaar met de brugklas! Dus ik ben hier vanaf:
  • Het uitgescholden worden voor brugger
  • Niet van het schoolplein af mogen (deed ik wel)
  • Naar opvang moeten als een docent er niet is
Opmerkelijk: mijn laagste resultaat was (totaal onterecht) een 7,2 [WTF?!?] voor Natuurschijtkunde (grappig als je het zo uitspreekt) NASK. Ik had bijna alles goed, maar toch een 7,2...

Ik mag niet klagen, er vielen zes enen bij Frans. Ik had een 8,6 [WTF?!?].
Ik klaag daarom ook niet. Het is best zielig als er naast je iemand zit met een 3,2 en je zelf trots zit te zijn op je opmerkelijk goede cijfer.

Pfff, ik ga maar eens van mijn vrije tijd genieten mijn kamer opnieuw verven en daarna herinrichten.

Dat was dat, lezers ook veel geluk in het volgende jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten